Tvorba webových stránek a online aplikací Pracovní doba: 9:00 - 16:00

Proč zákazníci nedokončí platbu na e-shopu

Proč zákazníci nedokončí platbu na e-shopu
02.09.2020

Proč zákazníci nedokončí platbu na e-shopu

Pokud dojde k situaci, že zákazník z jakéhokoliv důvodu svou platbu nedokončí, může se k ní díky platební bráně ComGate znovu vrátit. „Platební brána vybízí uživatele k dalším pokusům o zaplacení.

Pokud dojde k situaci, že zákazník z jakéhokoliv důvodu svou platbu nedokončí, může se k ní díky platební bráně ComGate znovu vrátit. „Platební brána vybízí uživatele k dalším pokusům o zaplacení. Může si znovu vybrat platební metodu, kterou chce využít, a také zadat jinou platební kartu,” uvádí ředitel společnosti ComGate Payments Jakub Ouhrabka. 

Při zahájení platební transakce také přijde zákazníkovi e-mail s odkazem “Zjistit stav platby”. Po kliknutí se dozví, jestli byla platba dokončena a může rovnou i svou platbu zopakovat. Pokud ještě neopustil platební bránu, může pokus o zaplacení zopakovat rovnou.

Možnost opakování platby na platební bráně ComGate se využívá v průměru u 5 % transakcí. „Podle našich dat se ukazuje, že větší část zákazníků se vrátí k nezaplacené platbě během pár minut. Nejspíše se tedy jedná o překročení denního limitu pro placení na internetu, placení kartou se zablokovanými online transakcemi, kupující nemá po ruce mobil nebo podobné zádrhele, které může zákazník opravit během chvilky,“ popisuje zkušenosti z praxe Jakub Ouhrabka. 

Ne vždy se povede dokončit platbu napoprvé, dopřejte zákazníkům vašeho e-shopu další pokus.

Nejnovější články

Copywriting

31.10.2020
Josef Ther

Josef Ther

Jednatel společnosti

Pokud chcete vytvořit webové stránky, webovou aplikaci nebo máte jakýkoliv dotaz, neváhejtete nás kontaktovat.

Máte dotazy?
Zavolejte nám
+420 777 116 484