Tvorba webových stránek a online aplikací Pracovní doba: 9:00 - 16:00

Aktuality

Přechod na HTTPS - na co si dát pozor?

Přechod na HTTPS - na co si dát pozor?

Přechod na HTTPS je žádoucí změna, která s sebou přináší problémy – pokud se opomenou některé ze souvisejících změn. Nejčastěji se v této souvislosti řeší, jak zajistit bezproblémový přechod na HTTPS z pohledu SEO (optimalizace pro vyhledávače).

03.05.2018
5 důvodů, proč mít HTTPS i na webu, kde nic neprodáváte

5 důvodů, proč mít HTTPS i na webu, kde nic neprodáváte

Dali jste si novoroční předsevzetí a už ho úspěšně vytěsnili? Zkuste si dát nové týkající se vašeho firemního webu. Nasaďte v roce 2018 konečně HTTPS.

02.05.2018
Jak na online marketing? Přinášíme podrobného průvodce

Jak na online marketing? Přinášíme podrobného průvodce

Tradiční marketingové metody jsou v dnešní době již příliš drahé a čím dál tím méně efektivní. Význam online marketingu je v současnosti vysoký a dál roste. Pokud podnikatelé online marketing zanedbávají nebo ho dokonce z celkové marketingové strategie úplně vynechávají, přicházejí o mnoho obchodních příležitostí a zajímavých výsledků, které může efektivní online strategie přinést. 

Nezávisle na tom, jestli s internetovým marketingem právě začínáte, nebo si chcete oprášit své znalosti, může tento článek posloužit jako základní průvodce nastavením a realizací úspěšné strategie v internetovém marketingu.

13.04.2018
HTTPS není jen rozmar Googlu. Letos už vás přechod na něj nemine

HTTPS není jen rozmar Googlu. Letos už vás přechod na něj nemine

Během příštích měsíců bude prakticky nezbytné přejít na zabezpečení HTTPS. Kdo tak učiní, zabije hned dvě mouchy jednou ranou.

12.02.2018
Jak dát nejčastější marketingové fígle na získání e-mailů do souladu s GDPR

Jak dát nejčastější marketingové fígle na získání e-mailů do souladu s GDPR

Osobním údajem v marketingu zdaleka nejsou jen e-mailové kontakty na vaše (potenciální) klienty. V souvislosti s GDPR jsou ale přesto tím nejdůležitějším. Proč?

23.01.2018
GDPR vnese pořádek do e-mailových databází

GDPR vnese pořádek do e-mailových databází

Řada společností v současné době naprosto ignoruje doložení souhlasů se zasíláním obchodních sdělení na e-mailové adresy, které jsou považovány za osobní údaj. Navíc si odpovědnost za takové jednání mezi sebou přehazují správci se zpracovateli, tedy s těmi, kteří pro správce rozesílání fyzicky vykonávají. Rozesílání nevyžádaných obchodních sdělení zákon trestá už dnes.

10.09.2017
Nový algoritmus vyhledávání od Googlu dolehne i na e-shopy. Co s tím?

Nový algoritmus vyhledávání od Googlu dolehne i na e-shopy. Co s tím?

Google od včerejška preferuje webové stránky, které se snadno používají i na mobilních zařízeních. Nepřizpůsobeným e-shopům hrozí propad do hlubin vyhledávače.

22.04.2015